Da bi Vaše poslovanje bilo u skladu sa Zakonom u obavezi ste da donesete niz internih akata kojima ćete obezbijediti procedure za sprovođenje postupka javne nabavke.
DetaljnijePostupak javne nabavke karakteriše javnost, što podrazumijeva objavljivanje mnogih dokumenata. O njima se mora voditi računa jer Vas oslikavaju kao ugovorni organ i mnogo govore o Vama.
DetaljnijeJedan od najvažnijih procesa u postupku javne nabavke je ocjena ponuda. Na Vašoj komisiji je da ocjeni ponude, sastavi izvještaj o stručnoj ocjeni i donese Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača.
DetaljnijeDa biste poslovali u skladu sa Zakonom potrebno je da posjedujete niz modela dokumenata kojima ćete obezbijediti procedure za sprovođenje zakonitog postupka javne nabavke.
DetaljnijeZa svaki postupak javne nabavke koji sprovodite morate imati urednu tendersku dokumentaciju sastavljenu u skladu sa Zakonom i podzakonskim aktima.
DetaljnijeStatistike pokazuju da se na oko 60% sprovedenih postupaka uloži žalba, koji za Vas znači produžavanje postupka javne nabavke i dodatna finansijska sredstva.
Detaljnije
Sastavljanje odgovarajuće ponude započinje dobrom analizom tenderske dokumentacije.
DetaljnijeFinalna kontrola sastavljene ponude je neizostavan korak u učestvovanju na tenderima.
DetaljnijePredstoji Vam važan tender, velike vrijednosti? – Osigurajte se i prepustite sastavljanje ponude stručnjacima!
DetaljnijeJedino kad imate svog predstavnika na otvaranju ponuda možete biti sigurni u regularnost ovog postupka.
DetaljnijeUkoliko postoje indicije da ponuda koja je izabrana kao najpovoljnija nije pravilna vršimo uvid u druge ponude.
DetaljnijePostupak javne nabavke umije da bude nepredvidiv, pa treba biti spreman za korišćenje zakonskih prava.
Detaljnije